lunes, 9 de junio de 2008

SOPAR POPULAR -_-_- fEsTeS 2oo8

WENAS XULES...... Vos informe de que hem d'apuntar-nos al sopar popular de les festes de Pedreguer 2008 abans del dia 17 de Juny. Els quintos i les quintes de L'ENFARFOLL m'han comentat que si voleu que sopem tots junts eixe dia, pero per poder sopar, cal confirmar l'assitència per tal d'encomanar les cadires. Les cabretes que vullguen vindrer que meu confirmen en un e-mail al meu correu i si esteu d'acord o no o teniu algo que comentar u opinar també vos pregue que meu comuniqueu. AVISEU ABANS DEL DIA 17 DE JUNY!!!! besets a totes i prepareu-se per al soparot i carafalón posterior als exàmens. BESETS A TOTES LES KABRETES *per a mes informació: www.festesdepedreguer.com

2 comentarios:

  1. EIIII....!!!!
    Aixo no fa falta nI preguntar-ho, per una volta que ens ajuntem, que en podrien ser mes, pero ens conformem en eixa i avant, k em d fer???.
    Jo SII!!!!
    B7S A TOTES. ANDREA

    ResponderEliminar
  2. ok, andrea conte amb tu.a mi també m'apetix anar i a la rosa trobe que tambe.el divendres si aixo quedem i ho parlem,ok? adeu wapes.paula

    ResponderEliminar

XARRADETES DE LA GENTOLA

les nostres germanetes

les nostres germanetes